Wednesday, November 4, 2009

Tetap akan berpijak di Landasan yang satu..

Salam semua....!!! apa kabar? Rina alhamdulillah sihat....Tapi agak banyak juga cabaran yang kena tempuh sekarang ni....dugaan...tapi Rina akan kuat!!!!! taknak mengalah...tak kan mengalah.....Rina tau Allah akan menduga hambaNya...Rina redha......



aduhai....dalam hati ni Tuhan je yang tau betapa kusut, gundah gelana ni....nak stabil bukannya mudah....kena cekal, kena yakin, kena kuat, kena bijak mengatur langkah...tapi Rina tak risau pasal tersilap langkah....sebab kesilapan lagi banyak pengajaran...Rina dapat belajar...



Tapi Rina tetap akan berpijak di mana Rina sekarang, Rina tak mungkin patah balik...Rina akan menyatukan semangat orang di sekeliling Rina...Rina tau bukan mudah untuk berjaya....Tuhan hanya nak menduga....Tuhan takkan biarkan selamanya Rina macam ni...Ya allah bukakkan jalan rezekiku...kalau rezekiku di sebalik awan, kau turunkan la...kalau rezekiku di dasar lautan, kau timbulkan lah...kalau rezekiku di dalam bumi, kau keluarkan la....amin....



Rina percaya satu hari nanti Rina akan berjaya, tapi Rina terpaksa belajar satu persatu, masa dan pengalaman yang akan membentuk langkah...dan langkah tu akan disusun rapi supaya jangan tersilap langkah lagi....tapi Rina takkan mangalah.....Rina janji....



kalau Rina jatuh...sambutlah tangan Rina, salurkan semangat kalian..supaya Rina menjadi bertambah kuat macam ultraman, superman, catwomen dan sebagainya.....tapi jauh di sudut hati Rina takkan mengalah....tidak walau sekali...

7 comments:

  1. yerp! jangan cepat mengalah..
    kalau jatUh lekas la berdiri kembali..
    kita pErlU kuta untuk teruskan hidUP..
    chaiyOok rinaa!!! ^___^

    ReplyDelete
  2. yup...jgn mengalah...

    Kebanyakan perkara penting yang berlaku di dunia ini disempurnakan oleh mereka yang terus dan sentiasa berusaha walaupun ia nampaknya tidak mempunyai harapan langsung..

    ReplyDelete
  3. Ya allah,terima kasih semua..rasa bertuah bila dpt semangat dr insan lain.walaupun kita x pernah bersua tp rina dpt rasakan betapa bermaknanya kata2 kalian.rina janji rina xkan putus asa..rina akan teruskan impian rina..insya allah.semoga kekuatan sentiasa berada dlm diri rina..rina doakan kalian semua berjaya dlm apa yg kalian buat..rina syg korang semua..

    ReplyDelete
  4. betl 2 rina....
    relex....
    tabah ok...
    dugaan hdup sntiasa melnda..
    xda dugaan, bukn hdup la nmnye 2..

    ReplyDelete