Monday, May 4, 2009

Koleksi Gambarku.. ^_^




Hi semua...di sini Rina uploadkan koleksi gambar-gambar terbaru Rina...kalau korang nak tau Rina sangat suka ambil gambar...bagi Rina setiap gambar yang kita ambil tu..ada peristiwa di sebaliknya....so bila Rina tengok gambar2 yang dah Rina ambil...Rina akan imbau kembali peristiwa yang berlaku pada waktu tu..tak kiralah pahit atau manis....kalau boleh nak yang manis2 je la...tapi siapa lah kita untuk tentukan semua tu....kita hanya merancang tapi semua dah pun tertulis... ^_^ peace.... tapi alhamdulillah Rina bersyukur dengan apa yang Allah berikan pada Rina..walau kekadang Rina jatuh...Rina tau ada hikmah disebaliknya...^__^

*kalau ader gambar lagi, nanti Rina upload k..

5 comments:

  1. huhuhu...alhamdulillah...terima kasih ya

    ReplyDelete
  2. kakak rina :)
    nti aja kite pkaii eyeliner oke.
    asek comot je kite pkai.
    eheheh

    ReplyDelete