Wednesday, December 9, 2015

Selamat kembali 🙌

Assalamualaikum.. hai lamanya blog ni  sunyi sepi..bertahun..tah kenapa pulak pagi hening dan sepi tetiba rasa nak menyingah lalu sambil meningalkan nota merapu tapi benar tiada yang tak benar selain benar...hehehe alhamdulillah.. USIA makin meningkat..kesayangan pun bertambah..cinta hati ? Insha Allah masih satu setia dan terus setia dunia dan akhirat...amin..

Kehidupan yang aku lalui sekarang jauh seperti yang aku gambarkan masa zaman remaja..yg pasti aku bersyukur dengan setiap nikmat dan ujian ranjau yang telah aku lalui..nak cerita?panjang... semua mematangkan aku..menjadi hamba Allah yang sedar diri..jgn kufur nikmat kata orang.. InshaAllah..

Hari INI..mukadimah permulaan baru aku nak menulis blog ni..jadi belum time aku nak berserius sangat..chill!!!! ^_^back kata orang..

Tapi..hakikat kehidupan yang aku rasa aku kini phm..hidup di dunia INI sementara..tapi jadilah manusia yang cuba sehabis baik untuk hidup Aman di akhirat kekal abadi..amin ya rabbal alamin..


1 comment: